Benvinguts al meu espai!! Trobareu tot alló que m'agrada fer...bàsicament crear: cosint, cuinant, educant....


dilluns, 11 d’abril del 2011

Bandolera d'anelles



 Vista frontal

Vista lateral

Vista lateral

Vista dorsal
Aquest cap de setmana he fet aquesta bandolera de ratlletes blaves forrada de tela polar i anelles daurades per un nadó que ha de nàixer per Novembre. Ha quedat especialment bé!! M'encanta. El Joel és el nen que surt a les fotos un bebé que passat demà farà un anyet i la veritat és que va fer de molt bon model, no es va queixar per res!!

3 comentaris:

  1. Sembla molt còmoda i fàcil de posar! Tant de bo n'hagués tingut una quan els meus nens encara eren petits! T'ha quedat molt xula.

    ResponElimina
  2. Torno a ser jo! on compres les anelles aquestes tan grans? A mi m'agrada fer bosses de mà i tinc un patró que quedaria xulíssim amb una anella d'aquestes...

    ResponElimina
  3. Hola Maria!!!Fa dies et aig contestar als teus comentaris però ara me'n adono que no ho vaig fer bé i no s'havia penjat bé!!

    Les anelles les compro per internet, són d'una casa que es diu slingrings (americana) però hi ha molta gent que també les comercialitza aquí!!
    Són especials per fer bandoleres d'anelles!!
    La veritat que estic orgullosa de com ha quedat aquesta bandolera i sí, és comodíssima.

    Com vas amb les teves creacions? Vaig veure les jaquetes que els hi vas fer als teus nens i xuíssimes...

    ResponElimina