Benvinguts al meu espai!! Trobareu tot alló que m'agrada fer...bàsicament crear: cosint, cuinant, educant....


dijous, 2 de gener del 2014

BON ANY 2014!!



Sé que fa molt temps que no actualitzava el blog.....aquest és un dels nous propòsits per aquest any!!

A part avui comença RUMS Espanya. Que és? Doncs que cada setmana, que poguem, hem de cosir algo per nosaltres mateixes i enllaçar-ho i d'aquesta manera agafar idees i motivació d'entre les que cosim
!! La veritat és que jo fa relativament poc que he començat a cosir per a mi i per la meva familia .....però ho intentaré!!

Aquí va la meva primera entrada de l'any:

Samarreta Dolman de Pandilleando: Quan la vaig veure en el seu blog....em va encantar, sabia que algun dia me l'acabaria fent!! I taxannn....el dia va arribar quan vaig anar a comprar teles a la Pantinaga shop i "Ella" també la volia cosir i vam quedar, i em va ajudar i ensenyar, Gràcies "Ella"!!

Samarreta Dolman by KrisKus

14 comentaris:

  1. Molt guai Cris , a veure si son capaces de fer algun taller aquí a Baix Pallars i posar en comú tot allò que sabem fer.
    Salut

    Lina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres Lina és una bona idea!! A mi també m'agradaria aprendre de tú algunes cosetes!!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Grácias Mara!! Enhorabuena por tu iniciativa con Rums está genial y por todo lo que haces!!

      Elimina
  3. Gracias! Esta tela de sudadera es xulisima y hace que sea una camiseta diferente y divertida.

    ResponElimina
  4. gràcies a tu, que vas ser l'excusa per agafar una mica de temps per a mi

    ResponElimina
    Respostes
    1. De res...espero que cosim moltes més coses plegades!! Estic esperant amb moltes ganes l'inici dels teus cursos-tallers!!

      Elimina
  5. Preciosa! Igual hasta te la copio (si tengo tiempo un día de estos!)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grácias An!! Claro y la presentas algún jueves RUMS! Un saludo

      Elimina
  6. qué chula te ha quedado! yo tengo una a medio terminar pero no se qué hice y me quedó como corta... le puse la cintura un poco más ancha... pero me la veo rara rara raraaaaaaaaaa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grácias Amaika!! Y si le pones un bajo ancho como el mio? seguro que ya debes haber pensado como arreglarlo!! Ya me enseñas...
      Un saludo

      Elimina