Benvinguts al meu espai!! Trobareu tot alló que m'agrada fer...bàsicament crear: cosint, cuinant, educant....


dimarts, 14 de gener del 2014

Ring Ring et porto un paquet!! / Ring Ring te traigo un paquete!!

Els Reis d'Orient han arribat avui....tard però no passa res!! Més val tard que mai, hehe!!

Aquest matí m'ha trucat el missatger per dir-me si estava a casa que tenia un paquet per entregar i....ding, dong....ondia, quin paquet més gran!! Jo que hem pensava que és tractava d'una altra cosa que esperavem...

Doncs quina sorpresa quan l'he obert: Una OVERLOCK!! Qué bonic és el meu Rei!! A part ve amb un súper "Kit", o sigui, per poder començar a cosir en un Pim Pam!! 

Tot s'ha de dir...han trigat perque venien des de Anglaterra!!


Los Reyes del Oriente han llegado hoy....tarde pero no pasa nada!! Más vale tarde que nunca, jeje!!

Esta mañana me ha llamado el mensajero para decirme si estaba en casa que tenía un paquete para entregar y....ding, dong....ostras, qué paquete más grande!! Yo que me pensaba que se trataba de otra cosa que estávamos esperando...

Pues qué sorprendida cuando lo he abierto: Una OVERLOCK!! *Qué bonito es mi Rey!! Aparte viene con un súper "*Kit", o sea, para empezar a coser en un Pim Pam!!

Todo se ha de decir...han tardado porque venían desde Inglaterra!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada