Benvinguts al meu espai!! Trobareu tot alló que m'agrada fer...bàsicament crear: cosint, cuinant, educant....


dijous, 9 de gener del 2014

Jueves= Rums España 2 !!!

Bon dia!! Avui és dijous....i els dijous que toca?, doncs haver cosit alguna coseta per a nosaltres, fer l'entrada al blog i enllaçar-ho a la pàgina de Rums España.

Jo avui em presento amb aquesta "Faldilla sencilla" amb un motiu i bies a la part de baix (aprofitant aquesta tela estampada tant xula!), així també em feia el conjunt amb la samarreta que vaig presentar la setmana pasada!!
És la primera vegada que faig un motiu o aplic (Si ho voleu probar us enllaço un tutorial aquí!).

Espero que us agradi...jo estic molt orgullosa, jiji!!


Buenos días!! Hoy es jueves... y los jueves qué toca?, pues  haber cosido algo para nosotras, hacer la entrada al blog y enlazarlo a la página de Rums España.

Yo hoy me presento con esta "Falda sencilla" con un motivo y bies en la parte de abajo (aprovechando esta tela estampada tan chula!), así también me hacia el conjunto de la camiseta que presenté la semana pasada!
Es la primera vez que hago un motivo o aplique (Si lo queréis probar os enlazo un tutorial aquí!).

Espero que os guste...yo estoy muy orgullosa, jiji!!



16 comentaris:

  1. Me encanta! el corte de la falda en sí y el color!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Grácias Jessy! Bastante básica pero quería practicar lo de hacer aplique....

      Elimina
  2. Será sencilla pero en chuuuula, chulísima!!!!.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo, qué bien que os guste, esto anima a seguir cosiendo y conociendo a gente!! Encantada!

      Elimina
  3. Respostes
    1. Gràcias Mara!! Y yo contentísima con lo de Rums! Ya estoy pensando en lo de la semana que viene....

      Elimina
  4. Respostes
    1. Grácias Dawn!! Estoy muy orgullosa con mi conjunto!!

      Elimina
  5. Sientete muy pero muy orgullosa porque te ha quedado genial!!!!!!!!!!!!!!! Felicitaciones!

    ResponElimina