Benvinguts al meu espai!! Trobareu tot alló que m'agrada fer...bàsicament crear: cosint, cuinant, educant....


dijous, 20 de febrer del 2014

SUDADERRA RAINU DE LA PANTIGANA: RUMS #8

Aprofitant que és dijous de RUMS us ensenyo la dessuadora RAINU!!

Aprovecho que es jueves de RUMS para enseñar la sudadera RAINU!!


Realment és una passada de dessuadora...,molt original i amb molts detalls!! 
Vull donar les gràcies a La Pantigana per organitzar la MsMíssima i en especial aquest Cosim Plegades, doncs he aprés un munt de coses ( a fer butxaques i colls, caputxa i forrar-la...)

Realmente es una pasada de sudadera..., muy original y con muchos detalles!!
Quiero darle las gracias a La Pantigana por organizar la MsMíssima y en especial este Cose Conmigo, pues he aprendido un montón de cosas ( hacer bolsillos y cuellos, capucha y forrarla....)


No sé...però tinc la sensació que vaig pel carrer i la gent s'hi fixa...., això deu ser perquè duc una peça que ressalta o també pot ser cosa meva, jeje, que n'estic tant orgullosa que m'ho penso!!! o...totes dues opcions!!

No sé...pero tengo la sensación que voy por la calle y la gente se fija..., debe de ser porque llevo una pieza que resalta o a lo mejor es cosa mía, jeje, qué estoy tan orgullosa que me lo pienso!! o...las dos cosas!!


La meva  RAINU és amb caputxa, punys llargs i faldó ample i amb snaps alternats de cors i estrelletes!!

Mi RAINU es con capucha, puños largos y faldón ancho y snaps alternados de corazones y estrellitas!!


Haig de pensar d'enllaçar aquesta entrada el dia 5 al blog de la Pantigana, ja que fa un concurs on podem guanyar la roba pel proper Cosim Plegades.

Tengo que pensar de enlazar esta entrada el dia 5 al blog de la Pantigana, ya que hace un concurso donde podemos ganar las telas para el próximo Cose Conmigo.

Doncs res...agraïr-vos que passeu pel meu blog ( em fa molta ilu!!) i....recomanar-vos que passeu per RUMS a veure les creacions d'aquesta setmana!!

Fins la pròxima!!


 Pues nada...daros las grácias por pasaros por mi blog (me hace mucha ilu!!) y...recomendaros que os paséis por RUMS para ver las creaciones de esta semana!!

Hasta la próxima!!

50 comentaris:

  1. Muy chula tu RAinu, a mi también me pasa cuando llevo ropa hecha por mi que pienso que todo el mundo me mira! jejeje

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias|| A que sí?... Bueno pero si se fijan es que algo les gusta!!jeje

      Elimina
  2. qué guapa! me gusta el negro con rosa! y claro que te mirarán, te ha quedado genial!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La verdad es que queda muy bién el fúcsia con el negro!! Gacias!!

      Elimina
  3. Me encanta tu versión, normal que te miren!

    ResponElimina
  4. Que bonita te queda con esas costuras en rosa a juego!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Todo empezó cuando escogí la tela del interior de la capucha, que tenía rallitas rosas, y de ahí el color de l'hilo y....jeje!!

      Elimina
  5. M´agrada molt la teva versió. La mesa també es rosa i negre, pero no he quedat molt conevçuda. La teva en canvi m´encanta :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. No m'ho crec, jeje!! La vull veure...Estic del tot segura que a mi també m'agradarà més la teva...Això ens passa per ser massa exigents!!
      Una abraçada i merci!!

      Elimina
  6. M'encanta!! Realment és molt maca Cris!! T'ha quedat molt bé i el més important és que l'has fet tu, et felicito!!

    ResponElimina
  7. T'ha quedat molt maca. El fucsia queda súper bé combinat amb el negre. Enhorabona!

    ResponElimina
  8. Que bonita super bonita!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Creo que viendo el nivel que hay la mia va a quedar pa felpudo jajajaja
    Me gusta un monton!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te digo lo mismo que a Jessy de Enredos....Seguro que la tuya también es chula, solo que el nivel de exigència a una misma es alto, jeje.
      Un abrazo

      Elimina
  9. Que maca, amb raó la gent et mira!!!
    Jo també he fet servir els mateixos colors, rosa i negre, és una combinació que m'encanta. A veure si acabo les disfresses i puc acabar de cosir-la :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies monvid!! Hi ha varies negres i roses, això és senyal que aquests dos colors convinats queden bé!! Jo per no atabalar-me aquest any les compro (les disfresses...shhhh!!)

      Elimina
  10. es M A R A V I L L O S A!!!!!!!!!!!!
    cuantas versiones estoy viendo una mas guapa que otra..la tuya es una entre mis favoritas!!
    besos

    ResponElimina
  11. Es una passada!! Crec que tinc la mateixa sensació que tu! Estic tant contenta amb la dessuadora que vaig tota orgullosa pel carrer!! Es un model genial i la teva combinació m'encanta... discreta a la vegada que ressalta!
    Muack!

    Lourdes (Jo aprenc a cosir)

    ResponElimina
  12. si yo te viera por la calle me quedaría mirándote porque la sudadera está chulísima! Me encanta!

    ResponElimina
  13. Pues te ha quedado muy bonita, el rosa contrasta mucho con el negro, me gusta mucho!

    ResponElimina
  14. Te queda genial, hermosa la combinación de colores. me gusta muchísimo.

    ResponElimina
  15. Te ha quedado genial!!! Yo estoy un poco 'atascada' con ella (soy super novata) pero al ver la tuya me animo porque yo también elegí el fucsia para los puños/faldon (alternando con naranja). A ver si logro terminarla. Lo mismo tú me puedes echar una mano en un par de dudas que tengo... jejeje. ¿¿¿cómo has resuelto lo de las vistas???? ES que amí se me han quedado 'enrolladas'. Al ser tela de punto y solo cosidas por un lado, el otro se me ha hecho un rollito. :-( A ver si para la Rums #9 la termino.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Te digo lo que yo he hecho: primero poner bién las vistas y al poner snaps quedan un poco mas sujetas y al coser el faldón fijarte bién que la vista quede bien puesta!! No sé si te he ayudado mucho, pero así lo he dejado yo!! La Pantigana en su tutorial dice que le hizo unas puntadas a mano....
      Un saludo

      Elimina
  16. Muy bonita me encanta como te queda y la combinación del negro con el rosa es muy chula!!!
    Besos

    ResponElimina
  17. Me gusta muchisisisisimo! Los colores son geniales y muy bien hecha!
    La mia va lenta pero va...
    besos,

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias...al ser la primera sudadera la hice a conciència!!

      Elimina
  18. Ohhh!!! T ha quedat preciosa!!! Jo encara haig de començar-la... quines ganes i quins nirvis!!

    ResponElimina
  19. Bones Mar!! Moltíssimes gràcies!! Agafa aire i endavant...que per tu això no és res...m'agrada molt el teu estil i de ben segur que et sortirà una Rainu maquíssima!!
    Ptns

    ResponElimina
  20. qué chula!!! me gusta mucho el resultado y yo soy poco de rosa

    ResponElimina
  21. Qué chula! me encanta las puntadas en contraste, muy bonita!!!

    ResponElimina
  22. Molt xula!!! ja te tinc localitzada ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ok! Sort que hem vas avisar....no hi pensava!! Ufff de que...! Merci!

      Elimina
    2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
  23. M'encanta! És súper original!!!

    ResponElimina
  24. Jo fins ara només em pensava que només feien sew-alongs les Americanes! A vegades no ens n'adonem del que es fa al costat de casa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Neus!! Doncs sí, per aquí també és fan molts cosim plegades, cose conmigo i sew alongs, jeje!! El món de la blog-esfera és una passada hi ha de tot i molt!! T'animo a que hi començis!!

      Elimina